Färgning :)

Jag är inte så bra på att skriva här dock , men ska försöka bli ändring på det nu hoppas jag :) Just nu har jag ju inte allt för mkt för mig om dagarna så kan lika gärna lägga ner några minuter på att skriva här lite varje dag :) (hoppas att jag kommer ihåg :P)
Men idag vaknade jag flera gånger inatt och kunde inte sova, men tror jag somnade om ganska fort igen i alla fall :P
Sen bar det av till skolan efter en NYTTIG frukost :P
I skolan blev det in i köket, vi som från början egentligen skulle göra grönsakspaté gjorde choklad och pepparkaks mousse, staning? :) Och så gjorde vi lassagne :) den vart mumsig ju :)
Sen efter de hade i idrott, vollyboll, OCH JAG HATART ! :@
Men skönt att de va sista gången vi hade det, så nu ska jag aldrig mer spela det ! Tack o bock !
Sen efter de hade vi engelska , så då fortsatte vi o skriva på våra grejer , skriver om seriemördare , Henry Lee Lucas och Ottie Toole eller nått liknande :P de va inte så mysiga av sig om jag säger så , nej tack !
Efter skolan blev de kronis med sophie, hanna o anna , vi köpte fika o hårfärg , sen blev de stan , hm med anna sen åkte hon hem , sen fårtsatte hanna, sophie o jag hem till mig där vi färgde håret :) eller sophie färgade på mig o hanna :) TACK! :) blev mkt fint :)
Sen har jag inte gjort så mkt mer ! kollat på film , men borde hoppa i sängen snart :)

Saknar dig, smset jag fick förut av dig gjorde mig så himla glad! Älskar dig nu och för alltid !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0