HACCP

Va hur seg som helst imorse, men jag får ju skylla mig själv (a'
Men men, servering idag, jag och Ida fick HACCPen, de gick väl bra :)
Vi skulle även göra en Italienskpaj till Mattias imorgon, (vi hade sån som förrätt idag på menyn,)
Ah, vi blev väl klara ganska fort, men för de första så skulle vi duka upp idag, på tid!? :O
Men vi fick ju förbereda och allt sånt, så vi fick en ganska bra tid :) *hemlis* :P
Och nu är jag hemma, är skittrött, seg o ont i huvudet, lite.
Men idag ska jag göra:
Skriva på min o Sophies svenska tills imorgon (hon tog engelskan)
Packa till imogon
Titta på Unga mödrar
Gå ut o gå med Hanna
Kanske ta en huvudverkstablett
Kanske bada
Förhoppningsvis kolla på lite One Tree Hill som har anlänt till min dator :P
Bara 18 min kvar så har jag hela sesong fyra , de du Hanna ;P

Nej nu ska jag nog fundera ut något listigt o skriva på svenskan, bara o sitta o disskutera med sig själv i en text typ? :P


Ha de nice :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0