Majs

Skolan idag gick bra, förutom att jag verkligen tycker mindra om onsdagar, för de tar så lång tid innan vi får lunch.
Men men, har vart ute o gått med Hanna i 1 o en halv timme idag :)
Det var verkligen skönt vill jag lova!
Och så vill jag träna!
Har vart lite onyttig idag, fast inte så mycket :)
Men åt för de andra världens godaste frukost idag :) - Fullkorns havregrynsgröt med mosad banan på o mjölk :)
De blir det imorgon med kan jag lova! :)
Får inte sega mig lika mycket som jag brukar göra på morgonen bara :P
Och nu är de bestämt hur det blir i helgen, svärmor+svärfar (dumt de låter, o elakt) ska iaf skjuttsa mig till
Säfsen,  J ska även med :) Och de ska även hämta oss om planerna blir som vi har tänkt oss. Är de inte för gulliga?
Jo det är dom! :) Älskar dom! <3

Nej nu blire snart sängen, o vet ni va ja gör? Ja håller på o tar ner hela 4e sesongen av One Tree Hill! <3


Älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0