Hej och välkommen!

Hemma från en mysig tripp till Göteborg.
Blev Liseberg från halv 5 kanske.
Blev lite krångel med spårvagnen, vi visste inte riktigt vilken vi skulle ta osv.
Men fram kom vi. Och då värmde vi upp med Lisebergsbanan eller bergbanan eller va den heter.
Den var brantare, läskigare och allt vad jag kom ihåg.
Och så regnade det på oss löite då och då.
Men vi hade kul.
Åkte balder 3 gånger. Det trodde jag aldrig om mig själv. Kanonen lika så. Och höjdskräcken!
Jag överträffar eller förvånar mig själv ibland faktiskt.
Hem färd blev det efter många skojsigheter.
Dels en gubbe som köpte upp alla brickor, då med fem nummer på varje och en bricka kostade 20kr. Och han köpte alla för att vara säker på att vinna en sån där stoor kexchoklad ni vet. För det var stjärnvinst varje gång. Efter det så köpte han typ upp helften av alla och vann igen. Kul för honom när han vaknar nästa dag utan pengar och massa godis. Han var nämligen inte helt nykter.

Lördagen blev det att gå på stan. Och jag fick lite kläder handlat. En tröja och 2 nagellack från kubus. Ett bälte, en klänning typ, en långa kofta och en sjal från gina. Så nu bler de inget mer handlat för mig på ett tag.

Men det har varit roligt : )

Lite bilder osv kommer så småningom. Kommer bli lite dålig uppdatering då jag är hos pappa med syster och älsklingen och vi grejar för fullt i trädgården. Hoppas ni inte sviker mig för det :D

Puss puss!!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja som tur är :) då har man nånstans att åka också ifall man vill komma bort från alla tråkigheter här hemma :p

2008-07-14 @ 21:17:31
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0