Jobb och regn, en härlig kombination.

Japp idag har det regnat, det har öts ner!
Trodde nästan för ett tag att jag skulle vara tvungen att cykla hem i öset.
Men lyckligt nog så slutade det att regna lite innan jag slutade. Och började igen efter 15 min när jag hade kommit hem.
Vädret är på min sida.
Och då hoppas jag att det blir bra i helgen.

Är trött efter dagen, har handlat fejtfoppatöffler till jobbet. Så kanske jag slipper verken i fossingarna och benen.
Men nu väntas ett OTH avstitt sen ska jag städa och packa. Och efter de ska ja nööörda igen! : )
Men får se om jag kan hålla de. Kanske blir två nu på en gång :D

Kommentarer
Postat av: Anna

haha har aldrig skämts så mycket som då :D

tur att den personen inte går kvar längre haha :p

2008-07-11 @ 20:07:02
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0