Min ficka är tom.

Kom nyss hem från Skövde. Blev lite handlat även idag! Jag är så dålig!!
Jag skulle inte handla något. Men det blev ett assnyggt armband, var bara tvungen att köpa det.
Sen följde jag med syster in på Gina. Där hittade jag ett jätte sött linne med fjärillar på. Men jag skulle ju inte köpa något så jag hängde tillbaka allt.
Sen så kollade jag lite till och så hittade jag det där linnet som jag såg på någons blogg för någon vecka sen, och jag blev ju kär i det bara jag såg det på bild. Och sen när vi var i Göteborg så fanns inte det där, eller jag hittade det inte. Och nu så kollade jag bara runt medans syster testade kläder för fulla muggar. Och då hittar jag det. Och då köpte jag det, och fjärills linnet och ett par gula shorts! Jag som inte skulle köpa något!!!!

GAAAAAHHH på mig!

Bilder kommer även här. Fast imorgon när jag kommer hem eller liknande.
Men nu ska jag äta hamburgare ute med heeela familjen. Alltså ute på altanen : )

Puss hejs! : )

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja vet, han är en harmig liten gubbe :) haha

haha, FÖRTJUUUUUUSIG :P

2008-07-15 @ 14:26:13
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Anna

föressten fanns det mycket kläder kvar i göteborg? :o måste ju shoppa ihjäl mig när ja kommer dit :p

2008-07-15 @ 14:26:57
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja okej:) vi ska nog gå både där och på lite andra ställen också=)



åååh ja mår inge bra sofia. får inte bli sjuk nu inför torsdag och helgen:(:(

2008-07-15 @ 16:30:46
Postat av: Anna

okej:) hoppas de är de på lördagen då :D



nee ja vet, men vi ska grilla o ha de mys även om jag är sjuk :D än sålänge så är det, vi, hanna, madde & helen, pau, holm och troligtsvis sarah :)

2008-07-15 @ 21:18:53
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0