Mmh vilken härlig dag.

Jobb jobb jobb och åter jobb. 12 pers kom och fikade innan vi ens hade öppnat. Men välkomna in säger vi : ) Om allt är i ordning eller hyffsat iaf så tar vi in folk som kommer lite innan vi öppnar :D
Men de där 12 personerna hade gärna fått komma lite utspritt under dagen senare. Dör sen kom det inte allt för mycket folk må jag säga.

Och, ååhh vad galen jag blir ibland! Att du inte skämms!! Ifall min mamma skulle säga så där skulle jag skämmas ihjäl! Stackars dina döttrar!!

Nu ska jag slappa och hoppas på att Jonas kanske vill ut och gå sen eller något. Annars frågar jag Hanna! : )

Kolla in min älsklings och Emils blogg vettja! De behöver lite läsare! : )
Dock har de inte skrivit så mycket än, men jag tror den kommer bli bra om de kommer igång! : )

Nej nu blire slapp i bött här!  Och kanke något gott att tugga på. Mellanmål heter det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0