Nej nu ska jag lägga mig i sängen.

Klockan bara tickar iväg. Ska borsta tänderna, tvätta bort sminket, gå på toa och byta om och sedan hoppa ner i sängen och kolla på ett avsnitt av one tree hill.
Imorgon blir det jobbet igen. Kanske Örebro efter? Men jag vet inte. Hade ju varit kul. Men får se.
Äslklingen sa att de hade tänkt åka till västkusten över en dag senare i veckan. Men jag orkar inte ta ledigt igen. Förlorar verkligen pengar. Helgen skippade jag ju och det blir en redig slant när man tar ledigt huller om buller. Men får se hur det blir. Kanske ska försöka ringa till honom och försöka prata med den nörden.

Dagens klädsel.













Nu ska jag hoppa i sängen!

Puss och godnatt!

Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0