Onsdagen är här.

God morgon på er : )
Fy tusan vad trött jag var förut när alarmet gick igång. Men nu är jag uppe. Hade tänkt städa nu på morgonen men tror inte det blir något av med det tyvärr. Får städa på fredag istället.
Jag med min vanliga tur rev nyss ner en vasliknande sak som jag har flytljus i och massa glasstenar. Den puttade jag visst ner med foten så nu ligger allt på golvet. Hoppas det inte var mycket vatten i den!

Nej jag måste nog plocka lite ändå. Det ser hemskt ut här inne! Och så ska jag packa lite. Ska ju till Jacob sen : )
Och sen till älsklingen och sova så får vi se vad vädret erbjuder imorgon då vi båda är lediga! Vi har då planerat vad vi ska göra om det blir bra väder eller också dåligt väder. Håller tummarna på att det blir bra väder. Tyvärr så tror jag inte att det blir så bra..
Nej nu ska jag äta frukost och plocka lite på mitt rum : )

Ha en bra dag allesammans : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0