Så gött som de kan bli.

Japp imorse åkte jag till söt-anna. Vi gick och köpte honungsmelon och nektariner och lite att dricka. Sen begav vi oss mot stranden där annas mamma var. Där la vi oss och sola och vi plaskade även lite i vattnet : )
Jonas var där med en kompis också : )
Men fyyy jädran va röööd jag är på min rygg! Men det är väl smällar man får ta. Nu jobbar jag i två dagar igen så då lär det ju inte bli någon solning för mig inte så det hinner lägga sig och min rygg får vila.

Men nu har jag nyss duschat och tagit en alvedon för jag har int i huvudet.
Ska lägga mig och kolla på one tree hill och be mamma smörja in mig.


Saknar dig älskling!
Låt det bli onsdag kväll fort!
För jag vill vara nära dig..
En kram skulle inte skada..


Var hos Jonas förut också.
Och vill bara säga en sak:
Det ordnar sig!

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

haah aa men asså sånt man får ta man måste satsa för att bli något och är ju viktigt att man inte typ leker bort en såndär chans som jag fått nu :D

2008-07-28 @ 22:01:35
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0