Soffpotatis o muskatt.

HAHA, hoppas du läer detta älskling.
Jag tänker på dig och hoppas att du har detbra på jobbet!
Har legat och kollat på one tree hill en stund nu. Såg att det var några avsnitt som jag hade missat visst.
KUUUL för mig! : )
Hmm, och en så har jag onyttat mig lite.. Spark i baken på mig! Ajjabajja!
Och så är jag lite stressad inför helgen! Jag stressar jämt upp mig!!! Jag hatar det!
Men vi ska sova där då i helgen. Och vi har liksom inte hittat något boende än.
Eller herrarna har inte bestämt sig! Typiskt karlar..
Nej men allvarigt. Jag vill ha allt ordnat snabbt. Visst så bestämde vi oss igår att vi skulle åka just då också.
Men det får bli som det blir!

Nu ska jag i alla fall ut och gå med Hanna. Först ska jag cykla hem till henne. Ge henne lite saker. Sen ska vi ut och gå sen får vi se hur det går. Ska försöka lägga mig i hyffsad tid idag. Kanske kolla på one tree hill. Ska upp 7 imorgon. Börjar halv 10 och jobbar tills vi stänger så. Måste vara pigg. Har en ny sak att göra på morgonen nu, att kolla på one tree hill. Det är mycket bttre än att gå upp så man måste tressa och vara trött när man kommer till jobbet sen. DÅ kan jag liksom ligga och dra mig men ändå kolla på något som jag verkligen älskar!

Och r inte detta typ den snyggaste bruden ever eller? Johooo! Grymt snygg är hon iaf! Vill ha sånt hår! ALLT!

Annars då, jo älskar låten också.
Lyssna på den vettja! ; )



Aja, tjing!










Kommentarer
Postat av: Anonym

ja verkligen ;)

DET KOMMER BLI SÅÅ KUL :D

jag ska få 500kr av pappa, så kan spara dom ifall vi åker nånstans då ;)



hihi, om ja inte åker så gör ja nog inget speciellt ;) så det kan vi göra :D:D

<3

2008-07-09 @ 19:02:31
Postat av: Anna

glömde skriva namn ;)

2008-07-09 @ 19:02:55
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Towa

Nu kan du vinna sommarens sekleksaker och annat smått och gott, kika in på min sida :)

2008-07-09 @ 20:58:47
URL: http://www.towalindberg.se/
Postat av: hanna

vi var duktiga som var nyttiga! men frukt är ju gott :D

2008-07-09 @ 21:46:51
URL: http://hhannal.blogg.se/
Postat av: e m m a

söt t-shirt :P

2008-07-10 @ 12:31:10
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0