Vaxiga hus tycker jag inte om.

Japp, House af wax skulle vi kolla på. Och det gjorde vi också. Visst den var lite obekväm av sig. Och så ville jag inte se klart hela så vi gick hem. Stackars pojken min han fick inte se klart den. Men vi kan kolla på den någon gång då det är ljust ute och klockan inte är efter 1 på natten tack : )

Annars så var vi ute på sjön med Emil förut. Älsklingen och han åkte wake skis eller wakeskis eller va de nu heter förut. Värsta mysigt var det. Sjön var helt blank och mums vad mysigt det såg ut. Vattnet var helt ljummet också. en perfekt kväll var vad det blev : )

Nu ska jag plocka ordning i sängen. Jag har visst spritt ut lite saker i den har jag fått hört. Ska göra mig en liten bok hade jag tänkt mig. Jag blir ju snart heeeelt galet 18 år jag : ) Schiiiitiiing! Så det ska bli kul att hållapå med den : ) Hoppas den blir bra bara : )

Men nu ska vi nog snart hoppa i sängen. Måste plocka och göra mig iordning. Kanske blir lite fiske imorgon på morgonen/förmiddagen också. Det ska ju vara halv solförmörkelse imorgon så den ska vi titta lite på. Det är ju tydligen bara "hel" solförmörkelse ungefär vart 200e år så detta är lite häftigt.

Nej men u ni, sov gott ni som inte redan har lagt er och av er, mina få läsare.

Puss puss, hörs imorgon för då lär jag ha tid att skriva. Ska nämligen städa och baka, och för hoppningsvis kommer Anna till mig också och så kanske vi ska träffa Jacob och Viktor lite också. Och så ska vi tjuvlyssna på de band som spelar på PIP!

GOD NATT !

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: hihi okej :D tyckte du att filmen var bra då? ;D

2008-08-01 @ 10:57:22
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Anna

wiheee, ses om en timma ungefär :D

<3

2008-08-01 @ 12:50:53
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: hah okej gör så :D jag tycker iallafall att filmen är riktigt bra ;D

2008-08-01 @ 13:53:40
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0