Dött besök.

Åhhh..måste bara berätta en sak. Jag stog ute på trappen på jobbet förut och vad får jag då se hoppa förbi över grusgången 5m där ifrån? Jo en liten ekorre skuttar förbi och lägger sig raklång i skuggan på gräset.  Hur sött var inte det då? En gubbe gick fram och kollade på den och konstaterade (stavas det så?) att den var död. Då var jag såklart tvungen att gå fram jag med och kolla så att den inte var död. Sen när jag stog ca 1m ifrån den så öppnade den ögonen lite försiktigt och satte sig upp och skuttade iväg någon meter. Det var huuur söt som helst! Tror jag ska göra min pappa och pojkvän sällskap och älskar ekorrar! De är ju bara fööör söta verkligen! <3

Kommentarer
Postat av: Natalia

haha nämen gud va sött:)

2008-06-29 @ 16:39:18
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: hanna

vad gulligt!! :D

2008-06-29 @ 17:55:30
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0