Dubbel dejt och mys.

Uppdatering från igår.

Helgalen förmiddag. Alla ville hitta på något med Patric. Men vi trodde vi skulle åka ringo med Jacob och Emil. Men det var ju nätan storm ute så de åkte och tränade. Jacob och jag gick runt och sen köpte vi glass. Jacob åkte hem, vi åkte hem till honom för hans storebror var hemma. Vi spelade Wii, jag börjar ju bli riktigt bra på guitar hero, fast jag spelar ju såklart på den lättatse nivån än.
Sen så åkte vi till en liten mysig kina restaurang med Emil och hans tjej Caroline. Det var mysigt. Där åt vi 3 små rätter och C åt kyckling i currysås och grönsaker tror jag. Den såg smarrig ut i alla fall. Sen begav vi oss hemåt. Då vi spelade Alias och ett till spel. Vet vad de heter typ men kommer vekrligen inte på hur det stavas. Typiskt mig. Men nu kom jag på det, Pictionary tror jag. Men dom ägde ju oss på Alias i alla fall. Ett mycket roligt spel som vi lär spela igen. Och sen det där andra spelet då. Så himla kul var det. Den sista omgången då alla skulle rita. Alltså en i varje lag. Så C och P ritade och jag och E gissade. Och fyyy så svårt det var. Satt säkert med det i nrmre 15min. När de väl hade fått fram rätt saker till oss lät det "tomma-löv-tenn" . "ahh men säg det på ett annat sätt och fortare". SHIT! Men E kom på det före mig. Typiskt!

Ah inte så lätt och förklara så här men shit vilken rolig dag. Och kvällen ska vi inte klaga på. De gick hem till sig klockan 1och då blev det sängen.


E och C


E försöker rita något som C ska gissa vad det är. Minns inte vad det var men :P


Min älskling!


Förklaring till hundsläde, äggula, periskop tror jag det heter. Vilket inte min
älskling kom på när jag målade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0