En längtan.

Har ni inte kännt att ni bara vill flytta? (ni som fortfarande bor hemma hos era föräldrar) Det har jag gjort, många gånger! När man känner att ma vill ha något eget? Då man själv bestämmer när man bode tvätta? När man själv väljer att man ska diska, när man ska städa? För jag verkligen hatar när någon säger till mig att jag ska göra vissa saker. Man kan väl fär tusan tänka själv eller? Men nej nej, jag blir bara så trött ibland! Längtar tills jag flyttar till en egen lägenhet! Visst det kanske är jobbigt att bo på ett eget ställe, men där bestämmer man i alla fall själv hur man vill ha det och hur man vill göra.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag vill också flytta hemifrååååån! :O

2008-06-25 @ 13:08:16
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: emma

jag vill verkligen flytta haha men det är liite tidigt :P

2008-06-25 @ 21:29:25
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0