Ensam hemma och trött som en gris.

Vet inte vad jag ska göra. Det är så tråkigt. Vädret är rentutsagt piss. Vad kan man göra? Jo inget! kanske ska baka, nej jag tror inte jag orkar. Men det skulle vara gott. Kanske gå ut och gå med Hanna. Men vet inte om jag orkar. Kolla på film? Nej då kanske jag somnar! Det är så tråkigt när min lilla älskling jobbar. Har varit med honom sen i torsdags och det finns ju verkligen inget mysigare.

Hmm, kollade just på min lilla hylla där det står massa "kokböcker" jag köpte på bokrean. Mmmmums, choklad! Den boken kanske man ska kolla lite i och se om man hittar något smarrigt man kan försöka ge sig på att prova! Dock så är jag typ pank. Vilket inte är helt annorlunda. Så helt enkelt som det så vackert lyder, man tager vad man haver!

KRAAM!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag besöker inte, jag BOR i princip i Storfors : ) Haha! Kul att du gillar bloggen : )

2008-06-11 @ 14:14:56
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0