Film recension.

Fools gold (2008) är en spännande
och romantisk action fylld komedi med
paret Ben ”Finn” Finnegan (Matthew McConaughey) och hans fru Tess (Kate Hudson). Men som nu efter 8 år
som gifta och samtidigt 8 år på jakt efter den sjunkna spanska skatten har Tess begärt att de ska skiljas.
Men kan en ny ledtråd förena dom igen?

En spännande men samtidigt rolig film. I
bland är den så spännande som man knappt kan kolla,
i alla fall är det så för mig. Det blir för mycket helt enkelt.
Inte på ett dåligt sett, utan på ett bra.

Paret har spelat mot varandra filmen ”Hur man blir av med en
kille på 10 dagar/ how to lose a guy in 10 days”.

Jag tycker att filmen är sevärd! Man får sig sina skratt men även lite rysningar ibland. Jag vet inte riktigt vilket betyg den ska få. Men den är i alla fall bra. 4 av 5 beslutar jag mig för att den får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0