Förfärligt, djurplågeri! HATAR!!!

Har ni sett ett av Guillermo Vargas "konstverk" o hans senastee utställning? Då han använder sig av en hemlös hund?
Han tog hunden, satte fast den i ett hörn i sin galleria och löt den sitta där i några dagar. Utan mat och utan vatten! På väggen skrev han en text som läd ungefär, "you are what you read.."! Så jävla sjukt! Denna text skrev han på väggen ovanför hunden med hundgodis!
Fatta vilken jävla idiot han är! Alltså jag blir så förbannad! Att man ens kan komma på tanken liksom!
Nej fy fan säger jag bara! Att man kan göra något så fruktansvärt och hemskt!
Hunden dog efter några dagar!
Men att folk verkligen har gått och kollat på det där och inte uppmerksammat det mer! De borde ju ha prottesterat! Men inte vet jag om de gjorde det men det verkar ju inte så i alla fall!
Tycker ju synd om hunden! Tänk vilket lidande den har fått varit med om, en oskyldig hund som utsätts för något sånt! Helt förjävligt!






FÖRJÄVLIGT!!

Om du som jag är emot detta så kan du väl också skriva på proteslistan! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0