Full fart hela dagen.

Sov hos älsklingen inatt. Vilket betydde att jag var tvungen att gå upp klockan 8 för att hinna med bussen vid 9 hem till mig. Gå hem fort för att fixa till mig i håret. Byta om och cykla iväg till jobbet.
Första dagen jag jobbade med Anna. Trevlig prick den tjejen/kvinnan. Sen fick jag sluta halv 3. Vilket var skönt. Då hann jag hem, byta om igen, åka till Kristinehamn igen. Bussen var 20min försenad. Den hade gått sönder och de va tvugna att vänta på en ny/extrabuss. Kom fram, gick till Statt. Lena och Viktor kom. Jag fick stå och trängas själv bland massa folk för att sedan se världens underbaraste JAcob komma fram! Tror tyvärr inte att han såg mig : (
Men men, såg även Mikael. Misade Emil. Just ja, Viktor såg jag också.
Vi åt pizza på pizza haus. Blää! ALDRIG mer ska jag äta där. Pga massa orsaker. Kul att man vill ha en kebabsås, mild. JA, bara för att jag sa MILD så kan den väl smaka kebabsås eller? Den smakade bara, INGENTING! Sen så blabla. Nu sitter jag hemma och ska lägga mig och kolla på ONE TREE HILL! Föör bra serie. Nyduschad och allt så jag är fräshig till jobbet imorgon.

Puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0