Känslomässig tönt.

Det är precis vad jag är! Men det är väl bra att man kan gråta om det är det som behövs. Det är skönt att kunna släppa lös sina känslor och bara vaa tills de går över. Om jag kunde trolla, om jag kunde bstämma, om jag kunde göra något åt  livet. Då skulle jag göra så att alla hade det bra. Att ingen behövdes utsättas för fara, för oro, för sorg eller för saknad eller ensamhet! Jag vill att alla ska ha det bra! Känns som om jag kommer komma in i min deppiga och sorgsna period igen nu snart. Men jag tror att jag behöver en sån. För oftast så tycker jag att jag går runt och är glad och försöker göra alla glada och så att de mår bra.

Jag älskar min familj. De är det bästa jag har. Jag älskar min pojkvän! Och jag älskar mina vänner! Utan dom vore jag ingentung. Då vore jag som en död fisk. Eller som ett maskrosfrö som flyger i luften. Eller nej, det är ju nästan mysigt och bra! Som en överkörd orm!

Men nu ska jag och mamma gå till Micke och äta. Får se vad det bjuds på där!

Min pappa är bäst! Det är skönt att ha honom ibland! Älskar honom! Jobbigt att hon bor nästan 17 mil ifrån mig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0