Mat.

Igår åt jag mackaroner och falukorv och kebabsås.
Det ser väl supersmarrigt ut. INTE!



Men innan denna mat blev klar så brände jag en omgång med korv.
Kan säga att de var Kalles fel! HAHA!




Och igår efter min lilla smarriga lunch gjorde jag ju en kladdkaka.
Med choklad i och på. Blev ganska god, men lite hård i kanten.




Idag blev det ett stekt ägg, falukrov, mackaroner, en tomat och lite gurka.
Smarrigt! Måste få bättre matvanor. Funderar på att flytta hem till
Patric igen.


Men nu är jag mätt och belåten.
Saknar min pojk, är så jobbigt när han jobbar så mycket!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Ingenting att tacka för : )

2008-06-12 @ 17:02:55
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0