Morgondagen.

Imorgon tar min kära bror  Jacon studenten. Även Mikael och Emil. Som tur är går alla dessa grabbar på samma skola så det blir lätt. Så inför imorgon måste allt fixas så jag slipper bli uppstressad för att allt inte är i sin ordning.

  • Paketet och allt till Jacob står i sin ordning i sina påsar.
  • Måste ladda kamerabatteriet. Får verkligen inte glömmas!
  • Måste köpa blommor imogon på förmiddagen. Vilket betyder att det blir en tidig kväll.
  • Kolla så att alla kläder är rena som jag ska ha på mig imorgon. Även kolla hur vädret blir.
  • Fundera på vilken buss jag ska ta för att hinna med allt innan.
  • Äta en smarrig frukost så att dagen blir så bra som den kan bli.
Åh jag måste städa mitt rum!
Det blir verkligen så stökigt fort!
Vad är det med mig?

Kommentarer
Postat av: Jacob

Haha, du är väl bara för söt :)! stressar upp dig för något sådant ;A sötnos!

2008-06-12 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0