Mysigt väder och spindelnät.

Sista dagen i skolan idag innn skolavslutningen. Det var skönt : )
Vi städade våra skåp och lite inne i köket.
Alla struntade i matten typ, men vi fixade så ingen fick frånvaro.
Det var snällt av oss!
Efter skolan åkte vi och badade i sandviken.
Hanna, jagm Kalle, Davis och Davids kompis som dom kallar för Sparven.
Det var sköööönt!
Men jag är verkligen ett riktgit mobboffer måste jag säga!
Men jag vet att de inte menar något illa! :D

Innan vi åkte hem köpte Hanna och jag oss en varsin glass.
När jag kom hem tog jag med mig datorn ut på balkongen och satt i solen lite.
Än sitter jag kvar och mumsar på en stor portion med tacopaj och väntar på att Sophie ska komma.
Jag ska greja lite med hennes hår och se om jag hittar någon fin fristyr hon kan ha på balen imorgon.
Det blir spännande. Jag är ju inte allt för bra på sånt där med hår jag. Men det är värt ett försök i alla fall! : )


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0