över 24.

Och du har tänkt att jag ska kunna sova?
HAHA, dum som du är.
Man kan inte sova när temperaturen är fööööör höög!
Nej, man sover bäst när temperaturen är runt 17 grader.
Har 24.6 grader i mitt fönster.
Och då står termometern vid den delen som är öppen.
Så jag lär ju ha äkert 30 grader här.
Jag kommer svettas som en apa.
Kommer drunkna i allt svett har jag en känsla av.
Meen det får väl gå helt enkelt.

Annars var jag och Sophe ute och gick en sväng förut då :)
Vi blev skrämda 2 gånger inom loppet av 3 sek.
Det var lite läskigt.
Men oj så vi skrattade! :)

Nej du, nu ska jag svettas vidare.

Ha en skön natt!
Sommarlovet är sååå nära som det bara kan bli!

Men nu är det någon som röker ute tror jag,
jag känner doften,
och den är inte ljuvlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0