Redbrick.

Tog mig en tripp förbi redbrick förut. Där träffade jag Anna, Elin och Annas söta syster. Lina heter hon! : ) De var trevlans. Satt vi utanför och pratade eftersom jag inte kommer in. Eller jag gick in och vände för de kom och frågade efter leg. Ouuups, de har jag ju inget! Är ju inte ens 18 men ändå! :P

Ska nog kanske fika innan studenten imorgon med Lena, eller träffa henne i alla fall. Om jag hinner.

Blev dock inte mycket städat här för mig inte. Men funderar på att lägga mig och kolla på ett one tree hill avsnitt. Kan alltid ställa klockan på 8 imorgon och plocka lite då.

Får inte glömma att ladda kamerabatteriet nu! Vore för hemskt om jag gjorde det!! Jacob ska bli förevigad på ett, MÅNGA kort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0