UTMANING-Insidan.

Vad anser du vara din bästa egenskap?
Att jag är omtänksam tror jag. Tänker nog oftast mer på människorna runt omkring mig än vad jag tänker på mig själv.

Vad tror du andra tycker är din bästa egenskap?
Att jag är snäll får jag väl hoppas. Men även att jag är knäpp. Fast på ett bra sätt.

Vilken är din sämsta egenskap?
Att oftast när jag blir grinig så blir jag der ordentligt. Det är väl för att jag inte är det så ofta. Även kanske att jag är lite väl omtänksam.

Finns det något du ångrar att du gjort/sagt?
 Klart att det finns det. finns nog något som alla ångrar.

Vad tycker du folk borde bli bättre på?

Att vara ärliga. Finns allt för mycket falska människor som låssas vara någon som de inte är. Att våga vara sig själv. Man blir inte mer omtyckt bara för att man är på något visst sätt.

Finns det något du tycker att DU borde bli bättre på?

Att bli mindre blyg! Det är den värsta egenskapen jag har, men den kan även vara bra ibland. Så det är den näst värsta. Jag måste våga prata med folk!

Tror du på karma?
HAHA , vet inte. Vet ju knappt vad de är så.

Jag tycker alla borde göra denna utmaning!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Karma = Liv efter döden ;)

2008-06-04 @ 21:30:05
Postat av: sofia

HAHAHAH!

2008-06-05 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0