Utmaning-utsidan.

Är du nöjd med din nuvarande vikt?
Nej det tror jag inte. Vet inte ens vad jag väger eftersom jag inte vill veta. Kommer bara få ångest.

Om inte, skulle du vilja gå upp eller ned i vikt?
NER!

När tycker du själv att du är snyggast, med eller utan smink?
Oftast med smink. Men klart man är som snyggast utan. Helt neutral! Men utan smink ser ja så blek ut. Mascara är ju ett måste. Behöver inget mer.

Hur många timmar om dagen spenderar du framför spegeln?
max 1 tror jag.

Anser du dig själv ha bra eller dåligt självförtroende? Motivera
Oj, jag vet faktiskt inte. Det är ju inte jätte bra men kanske inte heller jätte dåligt. Jag vågar ju inte precis prata inför folk. På så sätt är det väl dåligt. Men det är ändå ganska bra. Eller det är nog mest dåligt. Jag tycker det är jobbigt att gå förbi folk. Det känns som alla kollar ”snett” på mig. Så mitt självförtroende är dåligt kom jag nyss fram till.

Vilken del av din kropp tycker du är finast?
Mina händer.

Vilken del av din kropp tror du andra tycker är finast?
Oj, vissa säger att jag har söt rumpa. Andra säger att mitt leende är fint osv. men jag vet inte 

Jag tycker ala borde göra denna utmaning! :)

Kommentarer
Postat av: anniiis

jag tycker din högra lilltå är ganska så charmig, hihi :) HELA DU ÄR SÖT :)

2008-06-04 @ 15:20:02
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0