DUMMMMMMMM!!

Varför är jag så dum i huvudet för??????
Frågade mamma ifall man har blivit smittad av magsjuka,
hur lång tid det tar innan det bryter ut..
Och då frågade hon såklart vadå då?
Ja då var jag tvungen att berätta!!
JAG SOM VILLE TRÄFFA DIG IDAG!!!
Men nej, det var bäst att du inte kom hit idag för att se om du blev sjuk.
Mamma har tenta imorgon och allt,
så hon vill väl inte jätte gärna bli sjuk liksom.
Och det förstår jag.
Men jag kan väl få åka hem till dig? (a)
Jag vet inte,
jag brukar vara jätte rädd för att bli sjuk.
Men om du inte känner av något sen så borde det väl inte vara så farligt?
Jag är inte så erfaren av sånt där.

Jag saknar dig ju så, varför måste alla där uppe i bajshålan bli sjuka för!?!?! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0