Fri-luft-s-dag

Japp, de va de idag :)
På morgonen va de meningen att vi skulle ha aerobic, (stavning?)
Men så blev de inte,
va tydligen dubbelbokat så några från walters va där o de skulle ha body jam så då fick vi ha de med dom.
Va smockat i hela salen.
Lite smått trångt blev de då, gick tex in i anna ett antal ggr osv.
Sen blev de donken i nån timme,
mådde asilla efter vi hade ätit.
Och så kom min huvudverk tillbaka.
Inte så vidare trevligt.
Sen blev de badhuset.
Simma några längder sen sola o sen badstugan lite :P
Och nu är jag hemma o väntar på David.
Ska ut o gå lite.
Nej nu ska jag ta mig en sup,
treon har nämligen brusat klart.

Och en sak till bara,
de va längesen vi va ute o gick Jonas.
Sågs överhuvudtaget.
Lite trist..
Men men, :)

Och så saknar jag Pstric min snutt! <3



Ha de gött ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0