Träning

Allvarligt, jag måste försöka ta tag i det nu!
Men jag känner mig inte så pepp.
Liksom gå till gymmet helt själv och se ut som en vilsen höna?
Nej det är inget för mig.
Gå ut och springa helt själv, nejnejnej inte en chans,
då blir det inte ens något springande,
för jag är för lat :$
Men det ska bli skönt när P kommer hem,
för då ska vi träna tillsammans,
om det blir på gym eller inte vet jag inte.
Men jag ska i alla fal få med honom ut och springa med mig,
för sist, den första och enda gången vi var ute och sprang tillsammans gick det jätte bra för mig :D
Även fast jag var döförkylt o slemmig av mig :P
Men men, nog om det :)
Nu ska jag snart äta, och det ska bli gott :)

Puss så länge ;)
 
image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0