Äckel!

Natten var ju inte precis någon höjdare. Och jag känner mig inte ett dugg utvilad för 5 öre! Ont i halsen, ont i huvudet och helt konstigt snorig. Vad mer har världen att erbjuda mig? En alvedon kanske? Ja tack den tar jag gärna. Men jag vet inte om den hjälper så mycket.

Får se om jag orrkar pallra mig till skolan sen också. Har ju ändå bara en lektion. Och så kanske dte kan vara bra att komma ut lite. Annars blir man lite extra sjuk om man är hemma. Man ligger ch tycker synd om sig själv osv.

Nej nu blir de frukost. Varmt te och smörgås får det bli. Orkar inte göra *prosit!* något annat!!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag har kanske smittat dig :S

har vi bara en lektion!!? :)

2008-05-26 @ 08:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0