Hmm.

Är det någon mer än jag som känner att man bara inte orkar?
Att man vill komma bort?
Det gör jag i alla fall.
Jag orkar verkligen inte med min mamma ibland.
På grund av vissa saker, som jag inte vill ta upp.
Och mina två systrar.
Vi är fyra, snart alla kvinnor som bor i en 4a.
Lite jobbigt. Och min största lillasyster,
som är ett år ungre än mig bara,
alltså hon, ibland vet man inte vad man ska ta sig till.
Hon är bara för mycket ibland.
Men ibland så känner jag även att jag klarar mig ju inte utan henne.
Så är det ju bara!
Men jag vill ändå bara åka bort.
Känner att jag inte klarar att sitta här i mitt rum,
som för det första är det minsta av alla rum!
Så snäll som jag är så ger jag de större rummen till mina systrar.
Vill fylla år, vill bli myndig.
Men samtidigt vill jag inte alls det.
Jag vill vara en liten flicka.
Eller en stor liten flicka.

Bara lite som jag tänker på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0