Jacob.

Du är en av de kompisar jag har haft längst som jag faktiskt träffar något ofta i alla fall.
Mina "bästa" kompisar som jag hade träffar jag knappt längre.
Men jag vill, men det är lite svårt.
Men Jacob, dig har jag kännt i snart, jag vet inte hur länge,
men i alla fall  år, minns inte exakt när vi träffades första gången.
Hoppas du inte blir jätte arg för det,
och jag vet att vi inte träffas så ofta.
Och ett tag hade vi ju nästan ingen kontakt alls.
Men vi har tagit upp den igen.
Du finns alltd för mig,
vad det än är så kan jag prata med dig om allt!
Då menar jag allt!
Vill inte att du ska tro att jag inte har tid att vara med dig.
Visst, jag är med Patric en hel del.
Har även en annan kompis som klagade lite på mig att jag var med honom ofta.
Men nu är hon lika dan.
Se så det kan gå.
Men du JAcob, du är en vän jag vill ha för livet!
Jag älskar dig!!
Jag älskar dig som om du vore min bror!!
Lämna mig aldrig, okej?

image136
Tror det är en liten oldig bild, men det är änd Jacob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0