Katten.

Sitter hos Mikael nu, se det blev en tur till Kristinehamn i alla fall.
Sitter här med hans "katt" i knät och har kollat lite saker om Ernest Hemingway.
Tråkig engelska vi har, vi ska prata om två varsinna författare. TRIST!!
Men måste man så måste man!
Och så ska vi leta efter en film som vi ska kolla på sen med min älslkling.
Och till den skulle vi visst onytta oss med pizza.
Synd att inte jag har några pengar så jag får bli bjuden.

Nu är Sophie kanske i Sverige!
Sverige!
Ska bli kul att träffa henne imorgon! <3

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag gick upp halv 4 imorse lilla du så bli inte rädd som jag ser död ut imorgon :P Var hemma i Kga vid 15 idag =P

2008-05-15 @ 21:13:42
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0