Klar.

Nu är jag klar för avfärd.
Har plockat undan på mitt rum,
Grattis till mig  : )
Och så har jag ötit kyckling, ris och mammas goda sås : )
Så nu ska jag snart åka, får inte glömma sovshortsen. (stavning?)
Sen ska jag kolla efter recept hemma hos Patric.
Minns inte om jag har sagt det men jag tog på mig
att Anna och jag ska komma på en trerätter middag till
"Boforsarna" som kommer och äter hos oss på torsdag
när sappre barnen är hos oss.
Har tänkt något med fläskfilé till huvud/varmrätt.
en jag vet inte vad för ngt?
Och sen förrätt och dessert.
Någon som vet något gått?
När man väl måste komma på något så går det verkligen inte!!

Nej nu ska jag snart kila.
Hörs sen när jag ska sitta och nörda och plugga när älsklingen
ska spela cod4. Tråkmåns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0