Klippt.

Skola idag. Alla mina kompisar var helt döa idag.
Den ena va död och de andra var trött.
Sömnbrist och pollen skulle jag chansa på.
Ska snart fixa mig lite, nyss hemkommen från att ha stått i köket en stund i skolan.
Och kockkläderna är ju inte det som luktar godast vill jag lova.
Massa matos är vad de luktar.
Ska cykla eller gå iväg och kolla sommarjobb.
Har pratat med en tjej via telefon men hon ville att jag skulle komma dit och visa vem jag var.
Varför då kan man undra..
Jo kanske för att de bara vill se vem jag är helt enkelt. Lätt som en plätt.
De vill se hur jag ser ut och bedömma om jag är tillräckligt snygg för att jobba där.
(då rök den chansen)
Eller så är de väl bara nyfikna och vill att jag ska komma dit och prata och kanske visa vad jag kan och de kanske ska visa mig hur det är där uppe osv.
Men jag är nervös!
Är alltid nervös när jag ska träffa mmänniskor jag inte känner.
Vilket jag absolut inte är stolt över.
Jag skulle vilja ha det så som alla, eller en del i alla fall har det.
Folk som bara kan babbla på om vad som helst hur mycket som helst!
Jag vill också ha det så!
Nej, ska äta några fler vindruvor sen måste jag fixa mig.
Klippte mig ju som sagt idag också.
Blev kort, men det var behövligt! :)

Hörs sen när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Hoppas de går bra därborta :)

2008-05-14 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0