Mellanmålet.

Japp det smakade väl inte så gott som jag hade hoppats på. Tyvärr, men mer försök lär det bli att hitta på nya smarriga saker. Kanske ska byta projektarbete med Sophie? Vi har ju redan ett som jag tror kommer bli superkul och pillrigt. Men det jag gjorde som mitt lilla smarriga mellanmål var att jag gjorde havregrynsgröt, för jag var verkligen suuuperhungrig! I gröten hade jag kanel och vaniljsocker. Sen hade jag lite skivad banan på, lite äppelbitar och apelsinbitar. Det var gott, men det smakade lite konstigt. Just pga av att jag hade haft i för lite. Så det blev en sån där fesig smak. Mer smak helt enkelt!
Kommer bilder så får ni se mitt konstverk !

Ciaooo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0