Smart x2

Hur smart är jag igen då på en skala? Att äta knäckemacka innan man ska bortsta tänderna, var nära på att skriva tvärtom, eller nej, kanske tom innan man ska lägga sig? :O
Var ju inte så supersmart gjort av mig då men :P
Men nu ska jag lägga mig och kolla på ett gammalt avsnitt av One tree hill, har ju nämligen börjat kolla om från sesong 1, och det är såå bra. Men visst känner man igen vissa avsnitt, men det är kul ändå! :)

Sov gott allesammans, + mina nysa läsare, ser ju att jag fått lite mer de senaste dagarna :D

Kommentarer
Postat av: therese

varför ska man inte äta en knäckemacka? :P Fatta inte.

2008-05-13 @ 18:34:08
URL: http://metrobloggen.se/thessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0