Solig dag idag.

Idag åkte jag till sötaste Jacob. Jag vann nästan över honom på tv-spel. Men neeej, de gick inte hela vägen. Men nästan :D Och så gick vi ut i det varma vädret, vi gick och hälsade på massa söta djur : ) Men på vägen dit plockade jag en söt blommbukett. Men den blev inte så fin, men söt. Sen kom vi bort till den där lilla gården då. Men på vägen dit såg Jacob en orm så det var läskigt. Men så klappade vi på djuren när vi kom fram. En del var lite läskiga. Som hönorna som jag skulle klappa, men jag vågade inte. De hade så läskig näbb. Men så klappade vi hästar, både stora och små : ) Och massa söta kaniner!! Blev kär i en, den va jätte söööt! Och så klappade vi getter. En av dom var helt ko-ko! Och den ena tror vi skulle få en sockerkick o springa runt-runt.runt i hagen :P Men hoppas inte att den gjorde de.
Sen gick vi hem, var verkligen jätte varmt! Vi såg en till orm! De va läskigt, för denna gång såg även jag den. Så då gick han o skrämde mig hela vägen hem! De va jobbigt. Sen följde han mig till busstationen, såg två ambulanser på vägen dit. De höll på och göra HLR på en som låg innanför staketet mot tågrälsen. Det var lite läskigt. Sen kom polisbilen också. Men Jacob bjöd mig på glass i solen i väntan på bussen.
Tror vi har gått några kilometer idag. Det var skönt men varmt :D
Tack för en rolig och mysig dag Jacob!


Min fina blommbukett!

Den sötaste kanin jag har sett, även den goaste.

Sötsak!

Söt häst, den fräste inte på oss som den andra :P

Hästan som fräste på oss.

Barnen till knäppa pappan och sockerkicksmamman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0