Vill gå ut.

Jag vill bli frisk. Orka vara så här förkyld som jag är. Skulle vilja gå ut. Tyå och gå. Men så som jag ser ut kan jag ju knappt visa mig bland folk. Ser helt skabbig ut.
Men nu har jag nyss ätit, då jag och min kära moder kom på hur beroende man är utav vatten när man ska laga mat. Vattnet är för tillfället brunt här, ja ni hörde rätt, BRUNT! Och allt vi kom på skulle man ha vatten till. Potatis, kokas i vatten, ris kokas i vatten, pasta i vannetn. Men smarta jag kom på att vi kunde göra stuvade makaroner. Så då fick det bli de.

Nu ska jag nörda igen! : )

Kommentarer
Postat av: Anna

de va tråkigt idag utan dig sofia :(

krya på dig <3

2008-05-27 @ 20:08:26
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0