Damm, damm, damm.. just ja, damm var det!

Jag borde städa mitt rum. Mamma tycker också att jag borde göra det. Speciellt ett hörn av rummet som har råkat blivit "krigszoonen". Allt har verkligen hamnat där. Men det får jag ta itu med imorgon. För då slutar jag 12:20, bara lite plugg efter skolan så Sophie och jag kan förbereda våran redovisning om Champagne. Våran lärare kom ju bak till oss i måndags och sa att vi var hans favoritelever just då för vi var de enda som satt och kämpade. Detta kan vi leva länge på kom vi fram till.
Och han påstog ju även att våran redovisning kan man räkna med att det blir något maffigt. Nej men jag kommer inte ihåg vad han sa. Men troligen menade han att vi hade tagit ut svängarna lite med våra "drömbarer" som vi redovisade förra veckan. Så vi får väl se vad han tänker när han får se våran lilla show :)

Annars har jag tänkt att bege mig till lugnet hos pojken min. Lite mat, tv, film och plygg. Och sen får vi inte glömma mys! Då menar jag bara, att mys är att få vara i hans närhet. Sitta bredvis honom, höra han andas och massa annat fjantigt och tramsigt! Men gud vad jag älskar att vara kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0