Gårdagen, utan bilder.

Oj oj oj säger jag bara!
Vilket jädra drag det var igår! Hade verkligen hur kul som helst!!  : )
Inte nog för att man fick träffa Sofia H och Helen igen så fick man även chansen att träffa Boris, skogsmullen :D Och KAJSA! Vilken härlig prick alltså!
Nej men gud, finns inget att klaga på!
Sen så träffade man massa annat skojsiga människor, så som Christoffer och hans kompisar. Han med rött ban di håret som jag inte vet vad han heter. Men oj så roliga de var. Lindesbergare :D

Haha nej ni, nu ska jag snart på dop. Lilla plutten döps idag. Så söt!

Oj vad bra jag mår idag, en perfekt utekväll igår verkligen. Slutade så att man bara vill göra om det igen o igen o igen!
Undra hur Kajsis mår idag bara? : )

PUSS!

Anna du får skicka bilder till mig!! ; )

Kommentarer
Postat av: Anna

ja de va helt apkul sofia :D vi gör om det snart igen !! ;) <3

2008-11-22 @ 21:08:08
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0