Jag är så fast.

Eller jag är det i alla fall i lite mer än en och en halv timme till.
Så här sitter jag på en stol hemma hos Sophie i lilla hålan och försöker göra så gått jag kan på mina läxor som jag har tills imorgon. Kommer få det lite körigt sen när jag kommer hem för att honna göra klart allt.
Har ett hotell prov imorgonsom jag inte kanså mycket på.
Redovisning på min bar. Då jag har kvar att måla jätte mycket på den!! Kommer aldrig hinna klart. Sen skulle jag ha letat reda på drinkar också men har kvar bartender boken skolanså jag har fått suttit här och letat efter drinkar. Vet inte om vi fick ta drinkar från internet.. Så ska jag skriva alla dom på baksidan av min bar och sen ska jag redovisa detta imorgon inför klassen. Hurra!! Vore ju lite lättare omman var klar. Men nej!
Här sitter jag helt fast och kommer komma hem lite innan elva senför att jag måste ta en omväg med bussen hem för att ingen kunde komma och hämta mig. Visst, du kanske inte gör allt för mig men jag skulle göra allt för dig! Jag kanske inte har rätt att vara besvikenmen jag skulle minsann hämta dig vart du än befann dig i Sverige. Men nej nej, det är inte likgiltigt!

Så trött blir jag! Detta ska jag komma ihåg! Kom hem med minasakerså behöver du inte se mig på ett tag. Blir det bra?

Kommentarer
Postat av: hanna

jag kan inget till provet imorgon :S och min bar kommer inte att bli klar.. har du kopierat din till det andra pappret?

2008-11-10 @ 20:51:53
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0