Killig tjej mot tjej.

I min tidigare ungdom var jag ganska killig av mig. I sättet. Jag klädde mig i slappa kläder. Jag brydde mig inte alls om hur jag såg ut. Jag bara va. Helt jätte slapp! Även helt sjukt! Jag käpte kläder på killavdelningen. Kunde inte ha på mig tajta kläder. Det var hur obekvämt som helst.
Men nu, från och med runt 9an och hit, 3an på gymnasiet har jag bara blivit mer flickig och tjejig. Det är rätt så skönt egentligen. Förut, eller när jag var yngre än vad jag är nu, jag kom att tänka på detta förut. Men då hatade jag verkligen rosa, lila och glitter. Jag kommer ihåg en period då alla tjejkläder i affärerna var i just de stuket. Och jag bara ville spy på dom! Men nu, jag tror jag faktikt till och med börjar tycka om rosa. Sjukt nog! Men jag har verkligen massa saker som är just rosa. Nyligen köpte jag två lådor på IKEA som är just rosa. Jag har massa ljus som är rosa. Mina pjamasbycor är ros :$
Min parfymflaska är rosa. Okej lite väl överdrivet börjar det väl bli. Och jag köper kläder som har färgen rosa på sig. Jag vet inte vad det har blivit med mig. Men det är väl könt för P att jag börjar bli lite flickig av mig i stilen och i sättet. Det kanske är han jag ska tacka?

Nej nu lägger jag ner. Jag är trött och har ont i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Konstigt.. jag som aldrig sett dig som killig.. inte ens lite :P

2008-11-18 @ 20:24:30
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: Sophie

Syndes inte ^^

2008-11-18 @ 20:41:04
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0