Dagens Att Göra.

Av dagens saker som jag skulle göra har inte mycket blivit gjort än. Men det som har blivit gjort är;

Städa mitt rum! - Jag har börjat lite smått.
Fixa till gardinerna.
Bädda rent i sängen.
Plugga
Vila - :D
Baka - Mamma och jag bakade ett jätte gott bröd.
Gå runt i mjukiskläder - Självklart!
BLI FRISK! - Är på bättringsvägen i alla fall. Men mina bihålor är inget att leka med tyvärr.

+ att jag har övningskört 2 gånger och varit på vårdcentralen och träffat en doktor och fått lite godsaker jag ska ge min kropp dagligen i några dagar. Eftersom jag har ett virus i kroppen så går det inte att "bota" utan bara vänta tills det försvinner av sig självt. Så imorgon blir det att försöka gå till skolan igen. Får ta alla kurer jag ska ha på morgonen och försöka knalla mig iväg. Vore bra att komma iväg på matten eftersom jag tydligen har prov i det nästa vecka.

Och så funderar jag på om jag inte borde plugga lite istället för att städa. Eller så gör jag det imorgon med älsklingen. Så kan vi ha en pluggdag tillsammans efter jag har kommit hem från skolan. : ) Låter mycket bra enligt mig. Så nu ska jag städa lite och sen kolla på Bonde söker fru och sen ut och övningsköra mer : )



Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du blir frisk!

2008-10-16 @ 16:04:59
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0