Hemma.

Nu är man hemma från Grekland, eller det var jkag ju redan igår men orkade inte skriva något då.
Har haft det hätte bra. Har till och med fått lite färg och det trodde man ju inte de första dagarna då det regnade på oss.

Kommer skriva mer om hur det har varit i grekland men inte just nu. Kommer nog göra det när vi får igång våran tv, telefon och bredbandet hemma. Vi ska få hjälp med det på torsdag. Kunde inte få hjälp med det tidigare. Mamma och resten har tydligen varit utan det ett tag.
Så nu sitter jag hemma hos mammas gubbe. Är ju inte i skolan eftersom min klass har praktik och jag måste göra ett roligt prov innan jag får gå in i något kök igen för atyt se så att jag inte har salmonella. Vilket jag hoppas att jag inte har.

Men nu ska jag kolla på alla andra avenyn, alla avsnitt jag har missat :D

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: anna

ah ja tror det, första timman! herregud hur de kommer gå :P äntligen ses vi snart igen krabbis, har saknat dig:( puss <3

2008-10-01 @ 17:34:49
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0