I'm in love, with chocolate!

(kan man säga så som jg skrev i rubriken? Jag som är så dålig på engelska.. :/)

Ohh jag köpte choklad förut på IKEA. Oj guu så gott det är. Har snart ätit en heeeel chokladkaka! Fy skämms på mig liksom. Blir en liten promenad imorgon mellan allt pluggande. Tänkte höra om Hanna kanske vill plugga med mig på drinkarna och matten. Eftersom det bara är hon och jag i vårat så kallade gäng som är mattenördar så får jag plugga med henne. De andra kan ju inte (a'

Sitter och vänder rätt alla kort från Grekland, vill ju inte lägg ut för många här eftersom de är mina privata och från något som gjorde så mitt hjärta fortsatte att slå. Det var detta som gjorde så att detta ordnade upp sig. Så de är lite speciella för mig. Men klart ni ska få se några. Men inte många :P

Men nu ska jag kolla på Ensam mamma söker : )


PUSS !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja kul ska de bli :D men tror du vi är själva?

vi får plugga imorn elr på tisdag! :) ujuj undra hur de kmr gå på matte provet :o :p <3 <3

2008-10-19 @ 20:52:31
Postat av: hanna

de va ja som skrev :P :D <3

2008-10-19 @ 20:53:24
URL: http://hhannal.blogg.se/
Postat av: anna

hahaah neeeeerd du är :O :D

2008-10-19 @ 23:08:48
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0