Working 3 to 10.

Eller nått liknande..
USCH för praktik nu i en vecka! Vill spy på skiten.
Men får se hur det går. Kanske finns mer att göra den kommande veckan.
Vilket jag på sätt och vis inte vill för jag orkar inte tillbringa mer tid där!
Jo kanske om Erik hade jobbat kvar. Den enda vettiga människan där!

Nej hej. Imorse gick jag upp 5. Någon hade ju glömt att man ställde bak klockan en timme i natt. Hurra! Så jag är trött så jag ska lägga mig och läsa nu och somnar nog ganska snart.

Imorgon blir det till att sova ut! Det ska bli skönt : )

PUSS!

Kommentarer
Postat av: josse =)

Sv: Hihi, okej vad bra :D

2008-10-27 @ 07:45:48
URL: http://josefinemandarin.blogg.sej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0