Datanördar.

Jag och min kära pojkvän är minsann ett par riktiga datanördar. Just nu ligger jag i hans säng och spelar spore och han sitter vid sin andra dator och spelar något pang-pang spel som jag inte vet vad de heter. Säkert cod4 skulle jag chansa på.
Men vi har det mysigt. Det ska man inte klaga på. För ibland kommer han och ger mig en puss. Det är lite mysigt.
Men jag ligger här och han sitterdär, ca 2m ifrån mig.

Snart åker vi och det ska bli så skönt.

Åkernog hem ganska tidigt imorgon, eller på förmiddagen i alla fall så jag kan packa klart och fixa lite. Sen ska jag träffa Emilia efter det och senare kommer Patric och sen blir det andra avenyn!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0