Før skønt!!

Idag har vi varit ute på havet hela dagen, solen har tittat fram jag vet inte hur mycket! Några år længre æn vad det har gjort sammanlagt under hela tiden vi har varit hær nere :D De kallar vi skønt!
Så idag har dagen bestått av, sol, bad, god mat, snorkling ( inte mkt ), fina kort och massa skoj!
Kul att man har fått lite færg också :D Fast mindre kul att ena armen ær mer færgad æn den andra.. Men de får vi bættra på imorgon hoppas jag, visar bra væder :D

Imorgon funderar vi på att hura moppar och åka till en fin strand på andra sidan øn. Hoppas att vi får det, før med bil var man tvungen att vara 21 år och 3 månader.. Lite ovært men tydligen var det så før att førsækringen skulle fungera/gælla eller nått.. Så vi hoppas på det bæsta æven hær :D

Idag hænde æven en liten olycka, ingen større fara men min ælskling ær såååå smart! <3

Nej ni, nu ska jag sluta skriva massa gegga o læsa andra bloggar!

PUSS HEJ !

Kommentarer
Postat av: Anna

haha 21 år o 3 månader :S :D konstiga greker :P

2008-09-27 @ 09:35:09
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0